Wednesday, May 30, 2012

NEW IN: Lana's Sieraden

Vandaag show ik jullie mijn nieuwe kettingen van de fantastische webshop Lana's Sieraden! Ik vind ze echt GE-WEL-DIG. Echt mijn nieuwe trots. :-) Eerst laat ik jullie wat weten over Lana's Sieraden zelf, en dan show ik aan jullie mijn nieuwe sieraden.

Lana's Sieraden verkoopt prachtige sieraden. De site is eenvoudig, maar toch heel mooi. Het is door deze eenvoud juist handig om te winkelen. De sieraden worden in 4 categorieën verdeeld: kettingen, oorbellen, ringen en armbanden. Ik zelf vind het erg leuk om op deze webshop rond te neuzen, het heeft prachtige sieraden voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Maar niet alleen dat.. Lana's Sieraden doet niet moeilijk over verzendkosten! Ze verzenden alle pakketjes gratis naar je toe, dus geen extra kosten! Bestel je je pakketje vandaag? Dan heb je het morgen of overmorgen in huis! Super toch?!

Ook betaal je op Lana's Sieraden VEILIG. Je kan betalen via iDEAL, PayPal of gewoon via bankoverschrijving. De keuze is aan jou.

Oké, nu je een paar leuke dingetjes over Lana's Sieraden weet, is het tijd om jullie mijn aanwinsten te laten zien.


Benieuwd? Klik snel op 'meer lezen'.
Mijn kettingen:


No comments:

Post a Comment